Děti si ve třídě poslechly pohádku – Pět kamarádů – a seznámily se tak s našimi pěti smysly. Na dotykové obrazovce vyzkoušely program barevné kamínky – téma smysly, kde hledaly dvojice, prohlédly si a zapamatovaly řadu symbolů, kdy bylo jejich úkolem symboly postupně vyhledat a také poznat v řadě, který symbol je jiný. Přiřazovaly začínající písmenka slov. Děti ochutnaly některé potraviny a se zavázanýma očima poznávaly, co to je. Děti si vyrobily hmatovou desku a provedly pokus s ledovými kry, který je velmi bavil.

Poté se děti přesunuly do snoezelenu, kde si vyzkoušely chodit po hmatových deskách, zahrály si hru se smyslovým kufříkem a přiřazovaly předměty k našim smyslům. Relaxovaly na vodní posteli, poslouchaly relaxační hudbu, pozorovaly barevná světýlka.

čtyři děti leží na vodní posteli v mateřské škole
Děti leží na vodní posteli